BHS ENG

McCann Sarajevo za dm drogerie markt BiH: Nakon utrke „pitch za klijenta“, uspješno smo „istrčali“ 1. dm žensku utrku

Trčanje i partijanje, kako spojiti te dvije aktivnosti a da konačan rezultat bude 100% promocija zdravog života?! Da preciziramo, target je ženska populacija i ukupni dojam eventa koji će oduševiti većinu dama pozvanih da sudjeluju u njemu ipak ovisit će od detalja. Jer, osim brige o zdravlju i dobrom izgledu, što trčanje kao glavni sadržaj svakako promoviše, za događaj koji će se pamtiti bitno je još mnogo toga. Pa, krenimo redom.

Za klijenta dm drogerie markt BiH McCann Sarajevo dobio je zadatak da osmisli koncept održavanja 1. dm ženske utrke u BiH te da veliki broj medija podrži ovaj dm-ov prvjenac. Dva mjeseca prije nego je 350 dama entuzijastično u Vilsonovom šetalištu startalo svoj 3.5 km izazov, McCann Sarajevo ponudio je kreativno rješenje kampanje kojim je utrka promovisana. Promovisali smo glavne karateristike ovog eventa putem bilborda, web banera, promo tekstova i ključnog vizuala i logotipa.

 

 

Kako bi što veći broj pripadnica ljepšeg spola saznalo da dm priprema ovaj sportsko-rekreativni događaj, kreirana je i specijalna web stranica utrke putem koje su trkačice bile pozvane na registraciju. Broj dama koje su odlučile prijaviti svoje učešće iz dana u dan je rastao, a PR tim agencije paralelno je radio na promociji načina prijave. U isto vrijeme BTL odjel pisao je scenarij dešavanja na terenu. Čime privući dame da utrku shvate kao događaj koji nudi više od trčanja?! U dogovoru sa klijentom kreiran je koncept koji osim sportskog izazova, garantuje i sjajno druženje na After Run Party-ju. Muzičko osvježenje uz DJ-a, degustacije, vrijedni pokloni za sve učesnice, promocije dm bio proizvoda i proizvoda za njegu tijela, zabava za mališane u specijalnom dječijem kutku. Sve ponuđeno razlog je zašto su, i nakon proglašenja prvoplasiranih i uručenja nagrada, brojne učesnice nastavile svoje druženje u Vilsonovom.

 

 

''Za neke učesnice utrka je bila lagan zadatak, za neke pak izazov, a za nas koji smo učestvovali u realizaciji projekta bilo je to i jedno i drugo. Radili smo s lakoćom u timu koji poznaje samo uspjehe i sa klijentom koji zna šta želi, a u isto vrijeme bio je izazov osigurati da 100% anketiranih trkačica ocijeni organizaciju eventa maksimalnom ocjenom, što nam je i najveća satisfakcija“, ocjenjuje Amra Jusović, PR/Account Manager McCann Sarajevo.

 

 

Sjajnoj organizaciji, velikom odzivu i dobroj atmosferi na licu mjesta svjedočio je i značajn broj novinara koji su o 1. dm ženskoj utrci utiske prenijeli širem auditorijumu.  Na brojim portalima, u novinama i informativnim emisijama televizija plasirana je vijest kako se sjajnom organizacijom i glavni bh. grad pridružio listi evropskih gradova u kojima se već nekoliko godina održava ova vrlo popularna utrka za dame.

 

 

U medijima će se o aktivnostima dm-a na našem tržištu svakako nastaviti pisati i dalje, jer je McCann Sarajevo već u aprilu ove godine uspješno završio svoju prvu utrku za ovu kompaniju. Na raspisanom pitch-u za vođenje PR usluga uspjeli smo kreirati najbolju strategiju, što je rezultiralo godišnjim ugovorom o saradnji na polju PR-a. Svakako, nije isključeno da se McCann Sarajevo u organizaciji vodećih događaja ove kompanije ponovno pojavi kao pouzdan partner. Bitno je samo da za buduće projekte opet ponudi sjajne ideje, kako bi se kreirali novi uspješni koncepti. Run McCann Run!!