BHS ENG
  1. Beograd mjesto susreta najboljih evropskih kreativaca

    Beograd mjesto susreta  najboljih evropskih kreativaca

    Najbolji kreativni direktori agencijske mreže McCann iz Evrope sastali su u Beogradu, kako bi razmijenili iskustva o najboljim i najefikasnijim kampanjama, nastavili zajednički rad u kreiranju kampanja za klijente i primijenili najbolja svjetska iskustva u kreativnom radu. Ovo je još jedna prilika da lokalne agencije McCann daju svoj doprinos promociji regionalne kreativnosti u svjetskim okvirima.
    Read more...

  2. McCann Sarajevo za dm drogerie markt BiH: Nakon utrke „pitch za klijenta“, uspješno smo „istrčali“ 1. dm žensku utrku

    McCann Sarajevo za dm drogerie markt BiH: Nakon utrke „pitch za klijenta“, uspješno smo „istrčali“ 1. dm žensku utrku

    Trčanje i partijanje, kako spojiti te dvije aktivnosti a da konačan rezultat bude 100% promocija zdravog života?! Da preciziramo, target je ženska populacija i ukupni dojam eventa koji će oduševiti većinu dama pozvanih da sudjeluju u njemu ipak ovisit će od detalja. Jer, osim brige o zdravlju i dobrom izgledu, što trčanje kao glavni sadržaj svakako promoviše, za događaj koji će se pamtiti bitno je još mnogo toga. Pa, krenimo redom.
    Read more...

  3. McCann Sarajevo partner Leader Project-a za mlade poduzetnike koji se prvi put održava u BiH

    McCann Sarajevo partner Leader Project-a za mlade poduzetnike koji se prvi put održava u BiH

    Leader Project, desetodnevni edukativni program MBA tipa na kojem sudjeluju vrhunski predavači Ivey Business School iz Kanade, ove godine nakon Rusije, Moldavije, Ukrajine, Etopije, Haitija te zemalja regiona Srbije i Makedonije, po prvi put se održava i u Bosni i Hercegovini, uz podršku Agencije McCann Sarajevo a u organizaciji Restart-a.
    Read more...

  4. McCann Sarajevo za dobrobit močvarnih staništa: Posjetite "zeleni" i "sivi" svijet i odlučite u kojem želite živjeti

    McCann Sarajevo za dobrobit močvarnih staništa: Posjetite "zeleni" i "sivi" svijet i odlučite u kojem želite živjeti

    Pressica, edukativni kutak za djecu, panel diskusija, izložba, film, kviz znanja...Učenje na interaktivan i zabavan način o značaju močvarnih staništa. Upoznavanje javnosti sa glavnim prijetnjama tri međunarodno zaštićene močvare u Bosni i Hercegovini koje štiti Ramsarska konvencija: Livanjskog polja, Hutovog blata i Bardače. Pogledajte kako smo, povodom Svjetskog dana močvarnih staništa, kreirali "zeleni" i "sivi" svijet i odlučite u kojem želite živjeti!
    Read more...

  5. McCann Sarajevo: Kako smo oživjeli vilenjake

    McCann Sarajevo: Kako smo oživjeli vilenjake

    Oduševiti klijenta a obradovati i nagraditi potencijalne korisnike inovativnom i efektnom BTL aktivacijom i pri tome stvoriti popriličan online buzz, u moru trenutno aktulenih prazničnih aktivacija za klijente kojima je cilj kreiranje novogodišnje čarolije, priznat ćete neće baš uspjeti svima. Ali, čarobni sastojci koje je koristio McCann Sarajevo, ovaj put za Addiko Banku, kreirali su priču za pamćenje i prepričavanje.
    Read more...

  6. Sinergija kreativnih ideja sjevera i juga

    December 1, 2016 | Tags:
    Sinergija kreativnih ideja sjevera i juga

    Menadžeri i kreativci agencija iz Nordijskog regiona koji su dio I&F McCann Grupe, u okviru koje posluje i agencija McCann Sarajevo, posjetili su sjedište kompanije u Beogradu da bi razgovarali o daljim planovima razvoja, zajedničkim projektima i razmjenili iskustva.
    Read more...

  7. McCann Sarajevo i Udruženje Vjetar uspješnom kampanjom poručili: „Disleksija nije bolest, nego različitost“

    October 12, 2016 | Tags: McCann; Disleksija; Vjetar; kampanja
    McCann Sarajevo i Udruženje Vjetar uspješnom kampanjom poručili: „Disleksija nije bolest, nego različitost“

    McCann Sarajevo osmislio je kreativni koncept kampanje u kojem djeca koja nemaju disleksiju, osnovci Kantona Sarajevo, dobrovoljno pristaju biti zaštitna lica na vizualima obilježavanja sedmice. Na taj način realizirana je ideja da podrška djeci sa disleksijom dolazi od njihovih vršnjaka te da stigmi i nerazumijevanju od strane odraslih nema mjesta.
    Read more...

  8. "Drama u taksiju" u finalu njujorškog festivala advertising-a

    May 15, 2015 | Tags:
    "Drama u taksiju" u finalu njujorškog festivala advertising-a

    Kampanja “Drama u taksiju” agencije McCann Beograd ušla je u finale jednog od najprestižnijih festivala advertajzinga koji se održava u Njujorku. „Drama u taksiju“ jedina je kampanja iz regiona bivše Jugoslavije koja je uvrštena u finale ovog uglednog festivala u kategoriji Društveni mediji i viralni marketing.
    Read more...

  9. Idoli su među nama

    March 31, 2015 | Tags:
    Idoli su među nama

    U intervjuu za slovenački Marketing magazin Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe govori o svojoj muzičkoj i umjetničkoj karijeri, ulasku u svijet advertajzinga, razvoju biznisa i pregovorima o integraciji sa agencijom McCann Zagreb, ljudima sa kojima radi, kao i Beogradu kao novom „hubu“ za regionalno poslovanje.
    Read more...